PRÉSENTATION

Salut! Je suis Neus et Il n'y a plus que 11 jours avant qu'une nouvelle aventure commence! Le 19 janvier, je me rendrai en Normandie (dans le nord de la France) pour faire un échange, je serai là jusqu'au 7 mars.

Ça fait très longtemps que j'ai envie de faire cet échange, et mon plus grand objectif est d'en profiter un maximum. Ma correspondante française s'appelle Emma et je pense qu'on s'entendra bien et qu'on s'amusera beaucoup ensemble.

Sur ce blog je vais écrire les moments les plus importants pour moi au fur et à mesure que les jours passent.

Maintenant, je peux juste dire que je ne pourrais pas être plus excitée et en même temps nerveuse à propos de tout ce qui va passer!!



Català:

Hola!! Em dic Neus i només queden 11 dies per a que una nova aventura comenci! El 19 de gener marxaré a Normandia, al nord de França, per a fer un intercanvi. Estaré allà fins al 7 de Març.

Ja feia temps que volia fer aquest intercanvi, i marxo amb l'objectiu de gaudir i aprofitar al màxim.
La meva corresonent francesa es diu Emma i crec que ens avindrem molt bé juntes.

Per això, en aquest blog escriuré aquells moments més rellevants a mesura que els dies van passant.

Però de moment tot el que puc dir és que no podria estar més emocionada i nerviosa per allò que està per passar!!

Commentaires

  1. Gaudeix molt de l'experiència. Aquí, ja saps que em breu.. Cap a Madrid.
    Un petonarro.
    Rosa

    RépondreSupprimer

Enregistrer un commentaire

Articles les plus consultés