LE LASER GAME N’EST PAS MA SPÉCIALITÉ

Je me suis reveillée exactement à 9:30h quand l’alarme de mon portable a soné car à 11:12 nous devions prendre un bus pour aller à Caen.
Quand nous nous sommes levées nous sommes descendues à la cuisine pour préparer notre petit déjeuner (une autre fois du lait avec des céréales) Après Emma et moi nous nous sommes assises sur le canapé pour regarder quelque chose à la télévision et on a fini pour commencer à voire un film de dessins animés Japonais qui s’appelle “Le château dans le ciel” et je ne sais pas encore de quoi ça parle mais c’est le deuxième film japonais que j’ai vu dans ma vie et je dois dire que même si ce n’est pas mon genre de film préféré, j’aime bien ce film.

Après qu’on ait fini de manger le petit déjeuner on s’est habillées et on est parties à l’arrêt de bus.
Le village où vit le père d’emma s’appelle Bréville-les-monts et c’est bizarre, il n’y a jamais personne dans la rue. Quand on est arrivées à l’ârret de bus on a dû attendre un temps considérable car Emma dit que “ce bus est toujours en retard”, mais je dois aussi dire qu’on est arrivées à l’arrêt de bus avec temps de marge car la dernière fois qu’on a voulu prendre ce bus on l’a loupé.

Le bus nous a amené à Caen, et à Caen on q retrouvé Lisa et Emma Sanz. Avec elles on a pris le tram qui nous a amené au centre de Caen où on a retrouvé avec les autres correspondantes Françaises et Espagnoles.
La verité est que j’avais beacoup envie de les voir et je voulais qu’elles  m’expliquent leurs péripécies à Paris et à Versailles!! Versailles a toujours été un endroit que j’aimerais visiter!!

Une fois qu’on était toutes ensemble on est allées dans des magasines (la plupart de maquillage) et dans un de ces magasins j’ai essayé un rouge à lèvres qui était très joli mais que peu de temps après l’avoir porté il a commencé à me brûler les lèvres!!

Après on est allé à manger à un restaurant de nourriture Vietnamienne. Ça fait longtemps que je n’avais pas mangé de nourriture asiatique! Au debut c’était Emma et moi qui devions y aller seules mais à la fin les autres ont voulu venir aussi.
La nourriture était très bonne!!
Le restaurant était petit nous avons pu avoire une table pour les 9 personnes que nous étions grâce à mon correspondant qui avait réservé la table. Ce que j’ai le plus aimé de tout ce que j’ai mangé a été le poulet avec curry et des legumes et je peux dire que quand j’ai fini de manger je pouvais presque exploser!

Une fois qu’on a fini de manger on est retournées au centre de Caen où on a rencontré la correspondante de Paula Calvo, Juliette, qui avait été voir son petit ami. Plus tard on s’est trouvé avec Paula Garcia, sa correspondante (Cleo) et Lou, qui est une amie. Puis, on est allées au Laser Game.

Aujourd’hui a été la premiere fois que j’ai joué au Laser Game et je dois dire que ce n’est pas ma spécialité. Avant de commencer la première partie on s’est divisées en deux groupes: les Espagnoles contre les Françaises. Pour la plupart des Espagnoles c’était la première fois qu’on jouaient  et toutes les Fançaises avaient déjà joué et c’était sûr qu’elles allaient nous battre.

Tant dans la première partie que dans la deuxième les Espagnoles avons perdu. C’était impossible de gagner contre les Françaises, chacune d’entre elles était douée pour viser et tirer!! Quand on a fini les deux parties le garçon qui travaillé au local nous a laissé faire une troisième partie, et une autre fois les Espagnoles ont perdu!! Mais ce n’est pas grave car je me suis bien amusée!

Quand on a fini la troisième partie, Emma et moi sommes parties très vite car on devait prendre le bus pour rentrer à la maison. Comme on était pleine de sueure on a eu chaud mais après, du moins moi, j’ai commencé a avoir très froid et il a commencé à pleuvoir!! On avait aussi mal aux jambes et aux pieds car on avait couru becaucoup au Laser Game et aussi car on avait marché becaucoup pendant toute la journée.
Avant de prendre le bus on est allée dans un café où Emma m’a acheté un muffin au Nutella car j’avais très faim. Le muffin était très bon!

Une fois qu’on a pris le bus on a pu rester un peu car on été vraiment fatiguées et je pouvais que m’endormir. Quand on est arrivée à la maison la seule chose que nous voulions faire était de prendre une douche mais pour quelque raison on a du prendre la douche très vite. Une fois que j’ai fini me douche tout mon corps s’était endormi et le seule chose que je voulais faire était dormir, mais j’ai decidé commencer à écrire le blog.

Maintenant on a déjà mangé et on va jouer à un jeu de société qui s’appelle “Pickomino” avec la famille d’Emma et J’espère ne pas perdre comment j’ai perdu au Laser Game.

Català:

Avui m’he adonat compte de que el làser game, que és una mena de batalla entre dos equips amb pistoles làser, no és la meva especialitat, però abans de parlar d’allò fa falta explicar tot lo altre que ha passat durant tot el dia d’avui.

M’he llevat exactament a les 9:30 quan l’alarma del meu telèfon ha sonat perquè a les 11:12 habíem de prendre un bus per anar a Caen.
Quan ens m’he llevat he baixat a la cuina per preparar-me l’esmorzar (un altre cop llet amb cereals). Desprès l’Emma i jo ens hem sentat al sofà per veure alguna cosa per la televisió i hem acabat començant a veure una película de dibuixos animats Japonesos que es diu “El Castell en el cel” i encara no sé molt bé del que tracta però és la segona película Japonesa que he vist en la vida i haig de dir que encara que no sigui el meu gènere preferit de películes m’està agradant bastant.

Després, quan hem acabat d’esmorzar ens hem anat a vestir i hem marxat cap a la parada de bus. El poble on viu el pare de l’Emma es diu Bréville-les-Monts i sempre m’extranya que mai hi ha ningú pels carrers.
Al arribar a la parada del bus hem hagut d’esperar un temps considerable perquè segons l’Emma, “aquest bus sempre arriba tard” però també haig de dir que hem arribat a la parada del bus amb bastant de temps de marge perquè l’última vegada que vam voler prendre aquest mateix bus el vam perdre.

El bus ens ha portat a Caen, i a Caen ens hem trobat amb la Lisa i la Emma Sanz, amb elles hem pres el tranvia que ens ha portat al centre de Caen on ens hem trobat amb les altres corresponents Franceses i Espanyoles. La veritat és que tenia moltes ganes de veure-les i de que elles m’expliquèssin allò que havíen fet durant el cap de setmana perquè algunes d’elles havíen anat a Paris i a Versailles!! Versailles sempre ha sigut un lloc a on m’encantaria anar!

Una vegada totes juntes hem entrat a algunes botigues (la majoría de maquillaje) i en una d’elles m’he probat un pinta llavis que era molt maco però que al poc temps de portar-lo posat m’ha començat a cremar per tots els llavis!!

Després d’estar una estona per les botigues hem anat a un restaurant de menjar Xinès. Feia molt de temps que no menjava menjar asiàtic! Principalment hi ha anàvem a anar la meva corresponent i jo soles, però més tard es van afegir les altres. El menjar estava boníssim!! El restaurant era petit però hem pogut cabre les 9 persones que erem. Allò que m’ha agradat més del que he menjat ha estat un plat de pollastre amb curry i verdures i puc dir que quan he acabat de menjar quasi podía explotar!

Una vegada totes hem acabat hem tornat cap al
centre de Caen, on ens hem trobat amb la corresponent de la Paula Calvo, Juliette, qui havia estat amb el seu novio. Més tard també han vingut la Paula Garcia, la seva corresponent, Cleo i la Lu, que és una amiga. Una vegada totes juntes hem marxat caminant cap al Làser Game.

Avui ha sigut la primera vegada que he jugat al Làser Game i haig de dir que no és la meva especialitat. Abans de començar la primera partida ens hem dividit en dos equips: Espanyoles contre Franceses. Per la majoria de les Espanyoles era el nostre primer cop jugant i totes les Franceses ens portàven bastant aventatge perquè elles ja hi havien jugat altres cops i estava clar que ens anàven a guanyar.

Tant a la primera partida com a la segona les Espanyoles hem perdut. Era impossible guanyar a les Franceses, a totes i cadascuna d’elles sel’s hi donava massa bé apuntar i disparar.
Quan hem acabat les dues partides l’encarregat del local ens ha regalat una tercera partida que per cert, també hem perdut!! Però encara que haguem perdut jo m’ho he passat molt bé.

Just quan hem acabat la tercera i última partida, l’Emma i jo hem hagut de marxar corrent perquè havíem de prendre el un bus per tornar a casa. Com estàvem molt suades, al sortir teníem calor però en poc temps, al menys jo, he començat a tenir fred i per si era poc, ha començat a ploure!!
També ens feien mal les cames i els peus a causa de tot el que havíem corregut durant les partides i també per tot el que havíem caminat durant tot el dia. Abans d’agafar el bus hem parat a una cafeteria on l’Emma m’ha comprat un muffin de Nutella perquè tenia molta gana, estava boníssim!

Una vegada al bus hem pogut descansar una mica perquè estavem esgotades i jo casi em dormia i quan hem arribat a casa l’única cosa que volíem fer era dutxar-nos però per alguna raó ens hem hagut de dutxar més ràpid del normal. Una vegada he sortit de la dutxa tenia tot el cos adormit i l’única cosa que volia fer era dormir, però he decidit començar a escriure el blog fins l’hora de sopar.

Ara que ja hem sopat, estem a punt de començar a jugar a un joc de taula que es diu “Pickomino” tots junts en família i espero no perdre un altre cop com al Làser Game!!

Commentaires

Articles les plus consultés